Játszó-társak - Fesztbaum Béla és Medveczky Balázs

Ez is nagyon kedves rész.

Fesztbaum Béla valahogy maga a kedvesség, a jóemberség, ha nem hangzana furán, azt mondanám, hogy Béla cuki. :)
Számtalan szinkronja van valóban és mind egyedi. Színpadon kevesebbet láttam, de nagyon mókás úgy amúgy, pedig nagyon zárkózott, fegyelmezett (legalábbis úgy tűnik) és itt ebben a műsorban is füle tetejéig pirult zavarában. Örülök, hogy beválogatták, mert méltatlanul keveset hallani róla, belőle.

Medveczky Balázst a Grund koncerten láttam - szerintem először. Valószínű, hogy amúgy is, mert ugye nem olyan régen merészkedtem csak el többször a Vígbe, arra nem emlékszem, hogy a PUF-ot vele láttam-e valamelyik körben is (Csele). A koncerten azt láttam, hogy oltári jól dobol és amúgy énekel is, ha előkerül, az akkor is kiderült, hogy Bélára nagyon felnéz(nek).

Jó szívvel ajánlom ezt a beszélgetést is, jó így is ismerkedni velük: