#iránytű

Ma egy igazán értékes és lélek mélyéig hatoló előadáson voltam. Minden másodperce aranyat ért. Sírtam és nevettem. 🙏👏 
Feri nagyon jól tart előadást egy szál papír nélkül és tűpontosan.

És a helyszín, ahol egykor minden hétköznapomat töltöttem és idén lesz tíz éve, hogy annak a korszaknak vége lett... mégis, ma is nagyon fura volt belépni.

Közben azon tűnődtem, hogy felnőtt emberek milyen fura módon tudnak viselkedni egy ilyen közegben. Ugye ez az előadás egy előadó teremben volt világosban, lehajtható asztalokkal, és erre a többség nagyon meg tudott teríteni. Abban a másfél órában annyian ittak a kulacsokból, mintha napok óta szomjaztak volna... mellettem egy férfinak a felesége hozta dobozkában a kekszet és a szívószálas üdítőt! De még tiktakkal is zöröghetett! Egyesek meg úgy jegyzeteltek, mintha másnap valaki kikérdezné őket. Nem győztem csodálkozni ezeken a visszacsúszásokon.