Az ügynök halála

Évek óta készültem erre az előadásra, hol elmaradt a karanténok miatt, hol én adtam el, most már nagyon vártam és nagyon izgultam, hogy Gálffival én ezt láthassam. Nagyon régóta megvolt ez a jegyem.

Ahogy olvastam a "felkészítőt", annál jobban éreztem, hogy ezt muszáj lesz látni. Nagyon jó anyag, csak úgy is érdemes belenéznetek, hogy milyen anyagok tudnak születni és minden iskolai színházlátogatás előtt (és után) szerintem kötelező lenne egy ilyen felkészülés (és lecsengetés).

Bár sokszor készültem, de eddig még nem jártam a felújított Örkényben.

Elsőre tetszett, kényelmesnek is tűnt a szék, de aztán fél óra után már az órát néztem, meg majd' elaludtam a levegőtlenségben (de lehet, hogy nem csak majdnem)... Nagyon halk is volt valahogy az egész és pokoli lassú.

Nem mondom, hogy nem volt valamennyi katyvasz, de amúgy is elég fura volt az egész. A lényeg kijött, de nem lett katartikus élmény, azt leszámítva, hogy Gálffi tényleg jó.

Egyébként sok figyelmesség van az Örkényben, mindenki kedves, tiszta a mosdó, van papír és szappan is. A ruhatár ingyenes és szuper gyors. 

Viszont itt tényleg nincs fűtés, jó volt magamnál tartani a sálat.