SPeti, a király

Én ajándékom nekem 2.

Amikor anno terveztem a névnapomat ezen azért vacilláltam ... mert ha más lesz, ha mégis inkább haza kéne menni  stb... aztán ránéztem a jegyekre és egyetlen zöld pötty világított a képernyőn... ilyenkor mit tesz az ember lánya...? Rábök. 🙈🤭👏🎭♥️


Még délután 2-kor is megnéztem inkább a szereposztást, biztos ami biztos... egyébként egy nem jó szereposztás, csak Peti az szinte,aki itt rendben volt, mindenkiből- a nagy szerepekből - a másikat kedvelem. De ma Vele megelégszem. 😍🎭♥️🙏
Csodálatos, ahogy ezt a szerepet énekli, játsza és ÉLI. Szinte már csuknám be az örömkönnytől homályosan szemeimet, hogy még mélyebben átélhessen, na de látni is akarom. Ezért inkább nem is pislognék...
Mindig rácsodálkozom újra és újra, hogy mennyire érzékenyen, finoman, lágyan, közben erővel telve játszik - igazából mindent vagy bármit, de ezt az Istvánt, ezt nagyon. Ahogy az első részben hangolják Koppány ellen, közben egy szót sem szól, de ahogy áll és ami az arcán végigmegy, az külön esszé lehetne... csak úgy, amikor a lázadást leveri(k)... nagyon szép a Réka-szállal is... és nagyon szeretem amikor a kardot megkapja... a koronázás meg aztán mindennek a teteje, csak remélem, hogy még újra láthatom, közben meg örökre magamba videózom... közben minden alkalommal úgy örülök neki, hogy tényleg övé lesz a dicsőség, mintha nem tudnám előre... Aztán a közös éneklés a végén a Himnusszal... ahogy mindenki áll és énekel EGYÜTT... és utána a közös dal, tényleg csak úgy árad a kegyelem... mi más lehetne mindez, ha nem az. Hálás vagyok, hogy ma is átélhettem. (újra leírom, hogy szeretném neki A díjat és ha nem kap, én magam indítványozom jövőre, tudom hogy kell... ;) )

Nem akarok túl sokat kritizálni, de Feke Pali nekem most már tényleg nem Koppány. Erősre van hangosítva visszhanggal, vonulgat fel és le, a ház oldala nem dől ki, a játéka nulla! Oltári nagyot (és hangosan) énekel, nem mondom... de untatott közben... a tánckar hasfalát nézegettem és totál hidegen hagyott Koppány sorsa. Viszont! Mivel ma először láttam középről az előadást, láttam, hogy mi történik vele :) és m a Táltos Asszonyt is láttam bejönni.
Amikor HZsolti szokott a püspök lenni, mintha háromszor ennyit énekelne... :) de legalább Magócs korrekt volt. Ágót ebben nem szeretem, Drahos Evelin olyan gyenge, hogy ne csodálkozzon Gizella, ha István inkább politizál... Réka (K. Aysha) pedig üvöltözik, lágyság semmi nincs benne, igaz, hogy legalább ott fűződött érzelmi szál és még hihető is volt. Szomor Gyurci brutális, azt meg kell hagyni.
Szóval ez lett a vége, sajnos maszkot kellett felvenni, mert előttem egy gyerek folyton ugatott és orrot fújt... a másik oldalon meg egy kócos kislány folyton szövegelt a tesójával és ugrált a székben...
DE! én ma Istvánért mentem és ő mindent megadott ma, amit csak szerettem volna, ezért rendben van nekem ez.