Polyák Lilla, Dunai Tamás - Anna Karenina (Tartozunk Istennek)

Hát, mondanám, hogy az algoritmusok játszanak velem, de inkább ideteszem...
Az történt, hogy ugye előbb egy posztban leírtam, hogy leginkább Kareninként van előttem szegény Dunai Tamás, szinte hallom ... 
Még írtam ezt-azt, meg volt amit elmentettem és aztán új lapot nyitottam a YouTube-on... A legelső kockában ez jött fel... szerintem ott még sosem futottam ebbe a régi műsorrészletbe...

Hát drága Karenin... Azt kell mondjam, hogy anno ott a színházban is úgy éreztem ez után a dal után, hogy Anna hogy is lehet ilyen, hogy teheti ki ennyi szenvedésnek, ha ennyire szereti... pedig Vronszkij-t (Debreczeny Csaba) is nagyon kedveltem. :)

A hangosítás meg az egész képi-hangi minőség olyan, amilyen... de jó látni a még fiatal(abb) résztvevőket is, a még kisgyermekes, nagyon szép Polyák Lillát (mennyivel lágyabb vonásai voltak, mint most...), a rendezőt, Szerednyey Bélát, aki tegnap töltötte a 65-öt, Kocsák Tibort zeneszerzőt és a mindig ugyanolyan Szirtes Tamást. :)
Hát, ilyet sem látunk már többet.