Könyvkihívás (18)

 # 17. Egy könyv, aminek a címe egy szó


Máshova is tehettem volna, de valahogy ráböktem erre a kategóriára, igaz, hogy névelős, de nem baj, nem ez a lényeg. Hanem!
A lelkemet kisírtam a végére. Sejtettem, hogy ez lesz, pakolgattam is már egy ideje. Persze, mindig így járok a szerző könyveivel, mégis újra és újra rászánom magam, mert közben annyira szép történeteket ír meg nagyon finoman, hogy tényleg beletekeredik a szívem. Most sem volt másként és nem bánom.
Érdemes a szerzőtől is elolvasni, hogy mi inspirált és miért ezt a helyszínt választotta: https://nicholassparks.com/work/the-wish/

And in the end, isn’t that the most important thing in life? To be truly known and loved by someone you’ve chosen?" - - Nicholas Sparks, The Wish


Emlékeztetőül a kihívás, bármikor lehet hozzá(m) csatlakozni. Nem a listához nézem a könyveket, hanem a könyvek elolvasása után passzítom hozzá valamelyik kategóriához.

https://bernoblogja.blogspot.com/2022/09/konyves-kihivas-2022.html