idei első

Nos... az év társasági eseményeit ott kezdem, ahol abbahagytam...
...nem tudatosan alakult így, de az idei első színházi estém a csodálatos centenáriumi gála, ami már decemberben is lenyűgöző volt. Fixen tudom, hogy azóta most sminkeltem először. 😅🤭 Ezennel a névnapi hetemet is megkezdtem. Nem rosszul... 😉🙏🎭
A bérletem első előadása, földszinti hely, jól esik az arcokat is látni és csodálni a ruhákat.
🙃 Annyira jól esett megint az egész, azt éreztem csak, hogy végig vigyorgok vagy némán énekelgetek, a karomon tapsolgatok. Az van, hogyha nincs zavaró körülmény, ilyenkor nagyon el tudok lazulni és végre könnyebb a lelkem is... akkor is, ha utána macera hazamenni, éjfél előtt nem kerülök ágyba és még jobban fogom utálni, hogy holnap újra be kell menni az irodába... mégis... 🙏🎭
Pici változtatások lehet hogy voltak  bár talán inkább csak a fellépők között. Sajnos több dalt is kihúztak az idő miatt és mára az arany flitter is elfogyott, de ez egy örömmel teli este volt mindenki számára. 
Szünetben sajnos ki kellett menni mindenkinek  amit nem igazán szeretek, mert zavarnak az emberek. 🙃
Külön kiemelném a 2 Bordalt, a Rebeccát (Lilla és Verocska Danvers-ként) , az Elisabeth-et (Lilla és Berni), a Csillagok idejént. Ezektől mindenem reszketett és borzongott. A Lehetsz király és a taligás nóta zsigerileg beindít, tetsziknemtetszik, ez van. 😅🤭🙈
Szegény Lehót ma is nagyon megtapsoltuk, de szegény szerintem decemberhez képest is sokat öregedett... 
Dolha ma is jó volt, döbbenet hogy ő még ma is izzadás nélkül elénekli és táncolja a Mozart-ot és a Rómeót is... persze lélekben már egyik se, de örülök,  hogy vigyáz magára es formában van. 
SPeti nagy mulatós, öröm volt nézni a vigyorgós, mosolygós jelenlétét, ritkán láthatom így színpadon. 😉🙏🎭
Verocska csodásan érik és Lilla még mindig maga a káprázat Elisabeth-ként és Danvers-ként is. Zsolti keveset énekelt, de azok jók voltak. Pl a 3 Tevje az megint olyan szívet melengető volt. Erdős Atira megint kíváncsi lettem, meg kell nézzem valamiben.
Mit hagytam ki, nem tudom... talán csak hogy valaki szóljon már Vásári Mónikának, hogy már ne vegyen föl ilyen rövid tüllt se ujjatlant... ő nagyon sok volt és néha gáz is...
Zsolti nagyon érzi a gálákat és aztán nagyon meglátszik a gálán, hogy mennyi munka van benne. Rengeteg! Ennyi jó dalt osszerakni egységbe az elmúlt 100 évből és közben az egész társulatot megmozgatni, nagy öregeket is meghívni és szerepet adni nekik, mi ez, ha nem bravúr?! És a gesztusok, hogy a már nagyon nyugdíjba ment karmesterek is vezényelnek! Hogy az égi társulat tagjai is jelen lehetnek...Vagy meghívni Zsadon Andreát is... hogy Virág Józsinak is lehetőséget adni, de ezt folytathatnám... és közben jó látni, hogy a tehetséges és jelenleg népszerű 'suhancok' milyen csillogó szemekkel szerepelnek velük.
Zsolti nagy kedvence még, hogy szívesen "tömegel". 😊 egy-egy dalt többnyire minimum 3-an énekelnek... el lehet képzelni 3-5 szoprán milyen együtt! Vagy a 3 tenor! Vagy 13 férfi együtt, plusz a tánckar! Vagy ahogy 5-en, 7-en együtt mulatnak. És élvezik! Hát még én! 🙏🎭😊♥️
Örömgála. Szeretetgála. 🙏
Azért így végül átfutottam azt is, hogy milyen is volt decemberi: http://bernoblogja.blogspot.com/2022/12/centenariumi-unnepi-gala.html