Ave Maria gála

Csodaszép gálakoncert, adventi gyertyagyújtás:
Olyan szívesen felsorolnám a dalokat, de nem fog menni. Szerintem már mindet hallottam, mert ismerősek voltak, de szerző&cím is illendő lenne. Annyira sajnálom,  hogy ezt nem írják ki. 
Aki különösen tetszett: Zábrádi Annamária és Süle Dalma. Fishl Móni mindig príma ezeken a gálákon. H. Zsolti bár hangra rendben volt, de nekem kicsit olyan volt, mint aki távol jár, ezt abból tudom, hogy nem érintett meg. De azért belerendezett tök felesgesen az egyik István  dalba. 
A végén Dolha és Fischl Móni Prayer-je annyira szép volt, hogy nagyon elsírtam magam. Atinak volt egy szép új dala is.
A háziasszony Verocska volt, aki ennek ellenére párat azért énekelt is, és a finálé az övé volt, jó feloldás volt Apáca show-val zárni. Azt nagyon sajnáltam, hogy az Abigél szép dalát nem énekelhette egyedül és Gubik Petra 2 dalt is kapott...
De azért ez egy szép és méltó gála volt, nagy zenekarral és kórussal!