októberi színpompás gyaloglás

Majdnem véget ért az október egy finom kis gyaloglás nélkül. Miután elbaltáztam a mai vonatjegyet, jobbnak láttam ma délután mégsem vonatra szállni, hanem inkább kikapcsolni ebből és az előző munkás hetekből. Eddig úgy érzem, így volt helyes.
Szavakkal ki nem fejezhető  hogy milyen gyönyörű most is a sziget! 🙏 Elképesztő színek,  akármerre nézek.🍂🍁🍂🍃
Úgy volt, hogy délutánra kisüt a nap,  de a lelkemnek kedves ködben is jól éreztem magam. 🙏♥️
Csodálatos árvacskákat ültettek nagyon sok helyre és a természet más csodálatos szépségeket is életre hívott. A rózsák a nehéz nyár után még mindig nagyon szépek igyekeznek lenni és még mindig illatoznak is!
 Mint már korábban írtam, október a gyaloglás hónapja, mindenképpen örülök, hogy sikerült ma 6 km-t gyalogolni miattam, értem. 
A buzdításért különösen hálás vagyok a gyógytornászomnak, aki minden kicsi erőfeszítésemnek nagyon örül és mindig arra bíztat, hogy olyan tevékenységet keressek, amit tényleg be tudok illeszteni az életembe, az életmódomba.🙏
A mai további képeket #itt találjátok.