Butaságom története

Elmesélem, hogy kell elbukni a kártyáról a hónap utolsó, vonatjegyre tartogatott 5000 Ft-jából 3338-at... (úgy utolsó, hogy még este ki kell fizetni a gyógytornászt, akit meg nem lehet lemondani 24 órán túl, vagy szintén fizetem)

A napközbeni kapkodásban két órával ezelőtt gyorsan megvettem a vonatjegyemet holnap délutánra... vagyis azt hittem... 

Az előbb belém hasított, hogy jó-e a dátum... hát, nem jó, mert mai... és mivel órán belül vagyok, már nem is visszaváltható még ráfizetéssel sem. Meg tudnék őrülni... 

Nem is tudom, hány éve veszem így a vonatjegyeket... és már mennyit megvásároltam... sosem csináltam ekkora marhaságot... És még jó is lehetne holnapra, de ugye 24 óra mínusz 1 percig érvényes a jegy, tehát nem tudok holnap a 3-as vonattal menni... az 1-es vonattal pedig nem mehetek, mivel 2-ig van a munkaidőm...
... és még örültem is, hogy van hely az IC-re...