Könyvkihívás (1)

Íme, végre kiolvastam az első könyvet a kihívásból. 
Nehezen ment, mert kicsit szerintem bárgyú módon írták meg, mondhatnám azt is, hogy még a limonádék között is gagyi. Augusztus 4-én hajnalban vettem a budapesti repülőtéren, igazából csak úgy találomra felkaptam, mert ugyan volt nálam tablet sok könyvvel, de azt hittem, hogy még ott kiolvasom (khm) és neki is adom J-nek, hadd olvasson ő is magyarul. Minimális lapszámot olvastam el és itthon sem igazán haladtam, nem kapott el. Pedig tök jó helyen 'játszódik' igazából, az ötlet is jó lenne (egy sorozat elvileg), de nagyon kis semmilyen.
Azért a hétvégén befejeztem, hogy végre mást is olvashassak. :)

Mivel tényleg nagyon sokat állt az ágy mellett, ezért a kategória:
# 5. Egy könyv, amely olvasatlanul áll a polcodon vagy az éjjeliszekrényeden


Emlékeztetőül a kihívás, bármikor lehet hozzá(m) csatlakozni. Ha van kedvetek, jövőre csinálhatunk egy berno-olvasóklubot is.
Nem a listához nézem a könyveket, hanem a könyvek elolvasása után passzítom hozzá valamelyik kategóriához.