A tizenötödik (3)

Ugyan békésen vonatozgattam, de volt itthon kb 20 percem kipakolni, átöltözni és odaérni a színházba. Hangulatban, ugye...
Kb. Talán 3/4 ház volt,a nap tanulsága, hogy az emeletre akkor sem veszünk jegyet, ha másra nem igazán futja. Pedig odébbültünk a kanyarig, de a fele így is lemaradt. Ettől még nem sírtam kevesebbet, és hallani is remek volt,  de mégis sajnálom, ami lemaradt.
Nekem ez az előadás nagyon sokat ad mindig és beleremeg a lelkem a történelembe és hogy ez miért nem full teltházas.
Borbély Ricsi Kazinczy-jába az ember szíve beleszakad. Ez a fiú mindenét kiénekli. Őrület.
Simon Bogi volt Zsófia, hát mondjuk azt, hogy korrekt volt. Sánta Laci ma hiányzott, Gallusz Niki megint nagyon jó volt. Uh, és na, Posta Victor (nagyon) tetszett Haynau-nak. 🙈 A másik 2-höz képest mindenképp klasszisokkal jobb... viszont sok szöveget tévesztett, erre azért lehetne figyelni... nem kezdő színész már.
Nekem még mindig jól illeszkednek egymás mellett/után a különböző zenei stílusok. Jó az arány és pontos is.
Megyek még...
A jobb alsó képet a 99-es buszról lőttem a Golgota téri megállóban. 🙃
És egy idevágó cikk az eheti Nők Lapjából: