iskolaszer-adomány

Már meséltem párszor, hogy nekem az egyik mániám a papírbolt és az irodaszerek.... :) Jóval, akarom mondani JÓVAL több az ilyen jellegű ellátmányom odahaza, ezért vártam, hogy megjelenjen egy hasonló gyűjtés, mint ez: https://www.magyarkurir.hu/hirek/tanszergyujtest-szervez-maltai-szeretetszolgalat-es-westend

Így aztán összeszedtem azokat a füzeteket itt a kis barlangomban, amit szívesen odaadok, így szabadul fel helyem (és megígértem magamnak, hogy nem mindegyik helyett veszek újabbat). Ez itt 9 füzet és még tervezek teljesen hagyományosakat venni, a Pepco-ban meg vettem egy-egy csomag filcet és színes ceruzát.


Az összegyűlt adományokat több fordulóban viszik el a rászorulókhoz, a gyűjtés szeptember 17-ig tart, addig lehet tanszereket beadni a Westend első emeletén található ReStore-ba. Aki a jótékonyságra szánt papírtermékeket, írószereket a Westendben lévő Pirex üzletben vásárolja meg, leadhatja őket a fizetésnél a pénztárban is.

Persze vannak más lehetőségek is, csak kettő, amibe a napokban belefutottam:

#ökumenikus - őket fel is hívhatod

#interspar