Gerda a vonaton

... mostanában mindig van gyerektársaságom a vonaton. 😅
A mostani nagyon direkt IC-s útitárs Gerda. És Bori az anyukájukkal. Ahogy meglátta anyukájuk, hogy együtt ülünk, felsóhajtott és mondta a lányoknak, hogy szegény néni... 😅
Egy egész ellátmánnyal indultak neki Veszprémből Budapestnek.
A doboz mögött alszik Bori, akinek legalább 10 lepkés és 2 unikornisos csatja van. A hajában!
Félálomban meglátta, hogy szendvicsem van és élet-halál arccal közölte, hogy neki is kell. Közben meredten nézett az arcomba. Ijesztő volt. 🥙 Szerencsére elaludt, mert szendvicsük nem volt. 😉🤭
Amire fotózni tudtam, az asztalról sajnos eltűnt párna-szolgálatba egy hatalmas nagyon lila-rózsaszín plüss unikornis. A rózsaszín  hátizsák tartalma nem derült ki. Pest határában előkerült egy csillogós/szatén fekete kis retikül ('tácsi') is,aminek Minni fülei voltak. Eldobtam magam... 😄🙈 ... de hogy mi volt benne...?!  🙃 láttam egy gyerekmobilt, valami pörgős (!) Nyuszit és a banán nehezen, de megúszta, hogy odakerüljön.
Gerda szerintem olyan másfél éves lehet. Kicsit kancsi, így még huncutabbul nézett. 🤩  Közben akkorákat sóhajtott, mint akinek a totyogók összes világméretű gondját meg kellene oldania.  Vigyorgott, mindenre kíváncsi volt és nagyon éhes - ez a doboz háromnegyedig volt. 😁
Jóllakott és utána mindenképp fel akarta ébreszteni a nővérét, dinoszaurusz hangokat adott ki és bökdöste volna ropival is, ha anyukája hagyta volna, átmeneti állapotokban sikítgatott is, hogy biztosra menjen... Amint Bori tiktakos cukorkája leesett, pillanatok alatt a földön termett és megszerezte. Kisebb csata lett belőle. 🤭😅 Majd útra kelt, a kicsi meztelen talpa csak úgy csattogott az IC padlószőnyegén. Bele sem merek gondolni, hogy egy ilyen után meddig sikálnám a gyerek talpát... 🙃🤭🙈 ... néha meg is pihent odalent... közben a másfél óra alatt kétszer fejelte le a vonat oldalát.
Anyukának kötélidegrendszere volt és pokoli türelme (és 3percenként a kislány kezét törölgette a fertőtlenítővel). 👌👏
Nagyon jól szórakoztam, nem is hallgattam/olvastam semmit. Tipikus esete volt annak, hogy valaki kívülről jót derül ezen, de azért amikor ebben az ember benne van, cérnásodik az idegrendszer. 😉🤭 viszont nagyon becsültem, hogy  nem nyomta a kezébe a telefont vagy a tabletet játszani vagy mesét nézni. Pedig mindkettő volt náluk és akkor tuti leült volna a kicsi terminátor. 😄 ...hogy mi lett volna, ha a másik is ébren van, azt nem tudom... 
A dinós ijesztgetés kapcsán jutott eszembe efy régi emlék, ami persze,  hogy Matyus-sztori, majd elmesélem egyik nap.