9 leggyakrabban használt címke

 Szeretem a címkéket, igaz, hogy néha lemaradnak - főleg a telefonos posztok után kell jobban figyelnem, mert ott nehezebb hozzáadni -, viszont segítenek visszakeresni.

Íme a 9 leggyakrabban használt:

1. vedd és olvasd (1342)
2. Bernoságok (1288)
3. újságcikk (639)
4. muzsika (526)
5. YouTube (479)
6. kreatív (472)
7. ünnep (409)
8. csimóta (388)
9. ilyenolyan (332)

Nem mondom meglepődtem!
A Bernosagokból nyilván sok van. :) a zenéket sem gondoltam kevésnek - persze itt van átfedés a 4-5 között. A kreatív milyen jó helyen végzett és örülök, hogy a kis csimótás sztorik is ilyen jó helyen végeztek. a 10-nek a kirándulások címke jött volna.
Nem annyira igazságos persze a rangsor, mert a címkék nem egy időben születtek, az idők során alakult ki, hogy mikor melyiket hoztam létre, hogy használtam őket.