Lemaradva

Nos, az Örök hűségből jelenleg ennyi és még néhány ajánló és interjú érhető el a dallal együtt.
Csak "gratulálni" lehet, hogy elkészül egy ilyen film és 3 napig érhető el a Médiaklikken... 4-én délután én füvet nyírtam és még utána egész hétvégén és héten nem voltam olyan helyzetben, hogy tévézzek vagy rendesen neki tudjak ülni. Ha ezt tudom, inkább megnézem telefonon a vonaton, vagy egyéb módon.
Most nagyon elszomorít ez, mert nagyon rákészültem. Hihetetlen, hogy ezt most senki nem tette fel sehova. Régen legalább benyomtuk volna a videót...
Már eleve nem értettem, hogy kisebb mozikban miért nem vetítették vagy miért nem találtak módon arra, hogy minél többen láthassák?
A vicc az, hogy egész héten járta Dolhai Attila a film kapcsán a tv-stúdiókat, Veszprémben is látható volt a filmfesztiválon péntek este, beszélgetnek és ajánlanak egy olyan filmet, amihez nem lehet hozzáférni.