Jekyll és Hyde (7.)

Nos, a 7-es szám nagy kedvencem, bár nem tudom honnan vagy mikortól lett így.

Ma volt a 7. Jekyll és Hyde előadásom. A szereposztás mostanra eléggé ugyanaz, pedig a felső soron kívül én szerettem volna cserélni itt és ott. De ugye az ember ne legyen telhetetlen, főleg, ha a jegyvásárlásnál megáll az első sornál ;) - mármint a szereposztás első soránál adott esetben.

A mai furcsa emberek is pipálhatók, van egy jó 50+os jegyszedő asszony miniszoknyában és neccharisnyában, és mindenkit másik ajtóhoz küld (előtte persze majdnem beenged, de közli, hogy nem szívesen... - kibírtam, hogy nem szóltam különösebben, hogy nekem ne mondjon ilyet, amikor heti 2x idejaárok...) A másik egy 60+os asszony, aki mellettem ült, de már 7-ig 3x oldalba vágott, az arcomba fújt és folyton dumált a férjének és a mögötte ülő egyéb családtagoknak. Balról mögöttem pedig egy csaj a pasiját bújta és mindent (is) kommentált neki hangosan... szünetben két lány affektálva elemezte az előadásokat, rém idegesítő volt, ahogy leszólóan Homonnayztak... erre érzékeny vagyok. 😉 Balról mellettem meg eszegettek.

Mostanában tényleg minden pontján ülök a nézőtérnek... ha egyszer a régi jegyeimből bepöttyöznék egy nézőtéri térképet az szép lenne. 🤭😁🥳

Az utolsó kettő előadás nem úgy történt, ahogy vágytam volna rá, az 5. volt ugye a fejelős, a 6. pedig a megváltozott szereposztás. Akkor a mai napba tettem minden reményem, és hogy most már szeretnék egy igazán normális, önfeledtetős, katartikus estét. Az ember soha ne mondja semmire, hogy ez vagy az nekem jár, de ezzel most én úgy voltam, hogy nekem EZ most már kijár... de komolyan... 😅🙏

Nagyon izgultam már délután és alig vártam, hogy Peti beforogjon az első dallal, aminek az elején még olyan óvatos volt, aztán elengedte magát és szent ég! Éreztem, hogy ez ma más lesz. Nagyon sok erő volt benne, már szünetre azt éreztem, hogy nekem ez ma a legjobb tőle, vele. Vastapsos volt az Eljött az óra én meg könnyezve örültem, hogy mások is hallják, hogy ... A második részben az erő többszörös lett, ma a legszebb talán az utolsó laboratóriumos dal volt.  Felmerült bennem, hogy ez mitől lehetett más, a múltkori baleset és lemondás is benne lehetett-e, vagy extra vendége volt Petinek, de igazából mindegy, mert ez valahogy tényleg más volt. Erős, osszeszedett, pontos, hangban valami világon túli. Nagyon messze ültem, ezt most közelről főleg jó lett volna, ezért azon kaptam magam, hogy egy-egy dalnál lecsukódtak a szemeim, úgy engedtem bele magam a dalba és csak borzongtam.♥️🙏

A kvartettet FeketeKV megint elvisította, amiért most már nagyon mérges vagyok. Az ilyen daloknak az a lényege, hogy együtt kell kijöjjön a harmónia, nem kell feltétlenül érteni, hiszen 4 szólam és 4 szöveg megy... ez az Emma ezt nem érti... az egyik legszebb dal az egészben. Vágó Berni szerintem még mindig beállhatna ebbe a szerepbe.

Bálint Ádámnak lassan rajongója leszek... 🤭

Verocska talán ma volt a legjobb, annyira szép volt a látogatós jelenet és utána a legszebb dala, hogy az már káprázat volt 🙏 és vastapsos... 👏🎭♥️ És aztán az elvágyódós dala... tapsrendnél BÁdám negtapsolta és fütyült is neki. 😍

Csere László nem tetszik püspöknek, nagyon direkten túljátsza, a kutya pedig ma majdnem elszökött, továbbra is túlzásnak érzem a jelenlétét, a nézők a kutyának kuncognak, pedig Mr. Hyde épp gyilkolászik közben.

Nagyon megrázó, katartikus előadás volt, főleg játékból. Hálás vagyok nagyon, hogy ez ma így összejött. 👏♥️🎭😅

A jó múltkori ámokfutásból már nem sok jegyem maradt, a színházi évad lassan véget ér, talán nem is baj... 😅😉🎭