Levelet kaptam

Tegnap voltam annyira lendületben még az egész hétvége lenyomata miatt, hogy nem egy sima reklamációt írtam a MÁV-nak és bizony, benyújtottam a kártérítési igényemet. Ma megjött a válasz.
Persze ki van ez találva, hogy hány perc, hány %, legalább ilyen-olyan összeg, DE! Nem ezért írtam, hogy nekem most a jegy visszajöjjön, vagy ne jöjjön. Egyszerűen abból lett elegem, hogy mindent lehet, mindent viseljen el az utas, nem kell tájékoztatni, nem kell pótolni, stb. Én a levegőn (és ugyan a tűző napon) vártam ki a 80 percet, de volt aki a vonaton. Nekem IC-re volt jegyem, tehát a további fél órás késést viszonylag jó hőmérsékleten vártam végig, de csak egy ilyen kocsi volt a négyből. A többi ember a meleg, álló szerelvényen dekkolt, Szerencsére nem kellett csatlakozást sem elérnem, nem veszett kárba színházi élményt, stb... Persze a drága időm odalett.
Íme, méltányosságból - bár nem éri el az 1000 Ft-ot - kapok utazási kupont a jegy árának kb. harmad értékében és persze nem pénzben, pedig azt választottam, de kaptam választ. Nekem ma ennyi elég. Bár mindent így el tudnék intézni... de legalább tudok reklamálni. 


És ami nem látszik a levél végéről a címemen kívül:
A vonatkésés okozta kellemetlenségekért szíves elnézését kérve bízunk benne, hogy méltányos eljárásunkat értékelve a jövőben is a vasutat választja utazásaihoz.