Sándor Péter-Szeretem őt (Sancho, La mancha lovagja)

Muszáj volt újra megnéznem a YouTube-on is, mert ilyen hihetetlenül aranyos Sancho nincs még egy. Hiába láttam ma a saját szememmel is:

Ez persze csak egy jelenet, de végig hozza ezt a lelkületet, hű barát és fegyverhordozó. Nehéz elképzelni ekkora játékváltást, ha csak arra gondolok, hogy milyen volt tegnapelőtt gaz vikomtnak vagy pár hete Jekyllként vagy Hydeként. Szép színészi munka. Mindegyik.

Régóta készültünk látni Petit ebben a szerepben, de egyszerűen nem úgy jött ki a leosztás (értsd jól: megfelelő lovag is kell hozzá). Egyszer már majdnem sikerült és akkor megkaptuk kiskero-t... Aztán újra nekiduráltuk magunkat, ma délután pedig H. Zsoci kellett volna a lovag legyen és már rég látnék egy másik Aldonzát végre, de az sem akart sikerülni. Persze sajnos megváltozott a szereposztás... és  ez lett a mai délután:
... optimistább pillanatomban azt mondom, hogy legalább nem Németh Attila volt, Lóri ugyan korrekt volt, de nem érintett meg, kicsit unatkoztam és így sajnos köhörésztem is. Elnézést a szomszédtól, de sajnos jobban fűtenek az Operettben, mint a Madáchban és ez sajnos nem vált hasznomra.

Szóval a mai előadás Sancho miatt nagyon megért minden petákot és küszködést. Az összélményt tényleg azért sajnálom nagyon, mert annyira kedves, szép és erőt adó előadás (lehetne), a zenéje is szépséges... és hiányérzemet maradt. Egyszer talán összejön egy tökéletesebb leosztás. Peller Anna nekem sajnos ebben annyira nem tetszik, hogy nagyon. Játékra még csak-csak, de...
A mai karmester az a Tassonyi Zsolt, akihez mostanában bőven volt szerencsém, remekül végigzongorázza a veszedelmes estéket... :) 
Amikor nem kötött le a színpad, csodáltam a zenekari árkot és a karmestert, elképesztő, mit művelt, mennyire élvezte. (A fiatal Sillóra emkékeztetett kicsit, de még ő sem volt ilyen intenzív.)