Fehér Tibor

Nagyon szeretem a hangját, a Puskás musical előtt csak a beszéd/szinkronhangját ismertem (most már tudom, hogy ez nem is olyan meglepő...), alig várom, hogy Baradlay Richárdként majd láthassam, hallhassam. 

Ezt a podcastot már rég meg akartam hallgatni, aztán el is felejtettem, érdekes beszélgetés és őszinte. Amúgy azt kell mondjam, hogy nekem akár a telefonkönyvet is felolvashatja... ;) https://podcasting-a-jatekszin-szineszeivel.simplecast.com/episodes/podcasting-a-jatekszin-szineszeivel-18-4dKoQufD

Közben körülnézek, hogy miben nézem meg majd mondjuk májusban, lehet, hogy a Dominógyilkossággal kezdem és aztán jön a Kölcsönlakás. És ő már Jászai-díjas. :)  - bár érdekes, amit ezzel kapcsolatban mesél - (ez az egyik legújabb mániám, SP mellett most Polyák Lilláért drukkolok)


Háttérzöngének akartam meghallgatni, közben azon kaptam magam, hogy vissza-visszatekergettem és alig várom, hogy újra megnézzem a Puskás-t is, jaj. :)

Az is érdekes, hogy mit mond az énekléséről, pedig háááát, elég jó nagy dalai vannak Richárdnak. Vajk nagy mágus, hm, kíváncsian várom.