Arany(&fekete)óra

Röviden azt tudnám mondani, hogy az aranyszalagoknak minden millimétere és a minden egyes sminkelt csillámpor megérte az egész nekifutást, mert a ma délutáni kb jó másfél óra (egy órás volt a sajtótájékoztató) a SziHe-féle tízpontos skálán 15***** volt... 


Amikor negyed 3-kor odaértünk a színházhoz, már hosszú sor volt a regisztrációhoz, háromnegyedtől volt kapunyitás. Egész flottul bejutottunk a budoárhangulatú előtérbe. Átvettük a jegyet, a nyertesek a táskát is és úgy döntöttünk, hogy nem várakozunk, meg(v)esszük most a sütit. A Skizofrénia már el is fogyott, de egy kis Eufóriát injekcióstűbe töltött extra boldogságsziruppal tudtunk szerezni (vásárolni). 🤭😲 Ehhez is jegy kellett a pulttól, amire kaptunk krokodilos bélyegzőt, a végén kifelé ezt tudtuk főpróba-jegyre váltani -  30-án este és 31-én 11-kor van erre lehetőség... Persze a téboly megint a 11-esre vinne, de mivel 2-kor meg kell jelennem a szigorú asszonyok előtt a 2021-es aktákkal, Bernike 30-án megy Jekyll-hez, pedig ezért megérte volna beáldozni egy nap szabadságot a 23-ból... 🤭😆🤷‍♀️ Főpróbán sem voltam még. :) A süti finom volt, de nem volt idő kiélvezni, tömeg is volt, sok volt a szerzett relikvia és még a mosdóba is el kellett menni. És milyen igaz, hogy amit megehetsz előadás előtt, edd is meg: a végére már elfogyott minden süti, és akkor gondban lettünk volna, mert süti nélkül nincs főpróbajegy. Muszáj lesz ezután a KIT-ben enni előadás előtt hangulattól függően választva. ;)
A 7. sorba szólt a jegyük és mivel mellettünk mégsem voltak, beljebb mentünk, jó (mégjobb) helyünk volt. Közben még mindig nézegettem és ámultam az arany-fekete kreativitáson, azért sokak ruhatára sokkal felkészültebb, mint az enyém, erre ma rájöttem. Utoljára akkor volt ilyen élményem, amikor a Müpában Kaufmann-koncerten szinte (kis túlzással) csak nekem nem volt csillogós felsőm. 😄
Homonnay Zsoci kezdte a sajtótájékoztatót és úgy meglepődtem, ahogy a függöny szétment és gyorsan felmértem, hogy kik vannak a színpadon, hogy a dal első taktusairól le is maradtam, mire fölfogtam, hogy mi újság. :) Eljött az óra. El. De jó volt! Nagyon izgulhatott, feszengett is utána amíg a többi dologra várakozott aztán, nem szokott ilyen lenni.
Ketten is próbáltak konferálni meg beszélgetni, a sajtófőnök Anettnak még csak ment ez, meg ő legalább szépen beszél, de az a másik nő egy tragédia, mindig ő tartja ezeket, pedig tök béna és olvasva is bakizós (és unalmas is). 
Nem fogom tudni jól leírni végig a dalokat meg az egészet, és bár kívülről tudom q dalokat, mégsem mindnek tudom a címét; bízom benne, hogy mielőbb felteszik ezt is a YouTube-ra, vagy legalább a FB-oldalra előbb és akkor úgy újra visszanézem és jobban összeáll, meg eszembe jutnak majd még dolgok. Annyira izgalomban voltam, meg annyi mindent meg akartam nézni, figyelni, fölfogni és megjegyezni, hogy nem ment. A várakozás izgalma kiütött. :)
Az egy órában énekelt mindhárom Jekyll&Hyde, vagy ha őszinte akarok lenni, 2 Jekyll és 1 Hyde :); 3 Lucy és 2 Emma. Óh, mind csodás volt! Szent ég, volt akik duettben voltak, tehát ez nem ennyi dal volt (sajnos). Bemutatták a többi nagyobb szereplőt is, szinte mindenki ott volt.
Nem ömlengenék túl sokat, de már így is könnyezgettem, Polyák Lilla megint halálos lesz. Pont. A három férfihangtól mindentől függetlenül végem lesz, ez nekem eléggé nyilvánvaló. Mindegyik akkora hang, hogy jaj. A játék mindegyiknél más lesz, az fix, némelyiknél komolyan izgulok a mondottak alapján, hogy meddig engedi bele magát, de hogy a hajamat mindhárom leénekli, az biztos. Jelenleg úgy tűnik, hogy mindháromhoz lesz szerencsém még Anglia előtt. Legyen úgy!!! 
Szeretem azt a kollegiális barátságot is, ahogy egymást nézik, nem versengve, vagy viccelnek egymással. Egymás váltói de nem riválisai. Amikor Peti leült a dala után Dolha nagyon vállon veregette és eszembe jutott, amikor beállt Istvánnak, Koppány (Dolha) mennyire gratulált neki, ezek nem megjátszott dolgok.
Ma ahogy elnéztem, SP szerintem a Hyde-ból közelít a Jekyll-hez, de persze most szemétkedek kicsit, de elég ördögi nézése volt. :) #SP Pedig kiragadott dal, nem is volt szituban... Ki gondolná ezek után, hogy milyen más civivbeszédhangja van (bár Zsolti sem fejhangon beszél :) )
Magamat téptem a láncaimból –
Állati vad szabadság!
Itt vagyok legrosszabb álmaidból –
Mostantól ki fogad rád...?!
Nagyon sok éve, de már bőven Operettszínház-fan voltam, volt egy remek, egyetlen koncert : Wildhorn és barátai. Nagyon-nagyon jó volt, nagyon jókat és jól énekeltek. Sajnos nem maradt fenn belőle semmi, mert ez még sok évvel az okos telefonok előtt volt. Nagy kár... Wildhorn nagyon jó zenéket ír, remek este volt  sokáig emlegettük.
Valamennyit a rendező is beszélt (de mindenképp jó meghallgatni a múltkor linkelt rádiós interjút és ezt is: https://www.facebook.com/operettszinhaz/videos/542520367265637/ ) még előtte az igazgató is. A zenei vezető amit mondott az főleg nagyon érdekes volt, nagy szimfónikus zenekar lesz és hogy ezt hogy lehet filmzenésre hangosítani az érdekes lesz, alig várom. Biztosan ülök majd úgy is (áprilisban már nem valószínű), hogy zenekarra lássak, azt mindig szeretem. A dalok most egy szál zongorával voltak, de újrahallgatva őket, döbbenet, hogy 'csak' zongorával és a gazdag, színes énekléssel, mennyire ütöttek így is! Nagy varázslat!
Szóval próbálták beszéltetni a díszletes fiút, de hát ő elég komolytalan volt... a jelmezes csaj ruhája, megjelenése nagyon tetszett (végre nem egy snassz, slampos fekete ruhás igénytelen jelmeztervező), itt nagyon várom a képeket, hogy jobban lássam és közben eszembe jutott, amit a rendező mesélt korábban, hogy ez a csaj eredetileg színész volt és nagyon szeretik a művészek, ahogy dolgozik velük, ahogy kitalálja a jelmezeket, stb... Amit ma láttam, nekem is tetszik és nagyon várom. Hogy mást ne mondjak, amiben ma SándorPeti volt, az egy hűha, nem semmi! :) 

Egyébként jó ötlet volt, hogy nem egyforma ruhákban voltak, hanem gondolom ahogy ahhoz a jelenethez passzolt, amelyik dalt énekelték.
Nem fog eszembe jutni más így hirtelen, mert a delírium még tart. Azt kicsit sajnálom, hogy nem volt egy olyan dal, hogy a 3 Jekyll együtt énekel, de például a lányoktól is szívesen hallottam volna ezt-azt a szerepükről. Oké, hogy a Fb-on vannak kicsi videók és jók is, de ilyenkor semmi sem elég - nekem. :)
Az nem derült ki, hogy miért is az arany-fekete a darab színe, ahogy az sem tűnt fel, hogy a nézői jelmezek közül valakiével is foglalkoztak volna, de az énféle J&H-kokárdámra nagyon büszke vagyok, csupa jó emlék kötődik hozzá így, szép emlék és hát nyilván kész a J&H-szettem. (Annak idején amikor meg voltunk őrülve a Vámpírok báljáért - ma is meglenné-n-k, ha olyan Krolock lenne benne... - akkor oda csak fekete-pirosban jártunk... :) )

Szóval várom. Nem mondom, hogy picit nem tartok a kivitelezéstől, mert elég sokat mondogatja a rendező, hogy sehol így nem fut ez az előadás, mint ahogy majd nálunk  - és ez gyakran jelent (nagy) furcsaságot...  ;) de valahogy mégis jó érzésem van, és nem láttam más rendezést. Jó lenne jót és sokat, sokszor látni. A rendező minden körben kiemeli az apa-fiú kapcsolatot, nagyon várom, mit fejtenek meg belőle, hiszen ez a három főszereplő férfi is apa és fiú is. Már most annyira foglalkoztat, pedig még csak láttam néhány interjút és hallottam néhány dalt frissen. :)

És nagyon jó volt ez a mai nap. Várom a feltöltést és a képeket. Rengeteg fotós volt. Rengeteg. Nyilván nem úszom meg, hogy itt-ott ne látszódjak... ez is egyfajta tanúságtétel, vagy mi. :)