húsvét?

Hetekkel ezelőtt történt, de még mindig eszembe jut néha, úgyhogy leiŕom.
Pár hete másik Röltex-be mentem, mint a szokásos, és azért ilyenkor az ember talál új dolgokat. Összeválogattam ezeket és kb. pont így volt a pulton, vártam a blokkolásra.
Két eladó volt az üzletben, és a Másik (nem az, aki kiszolgált) azt mondja megvetően: Jön a húsvét?!
Mire én: mindig előre gyűjtögetek...
Erre az Egyik: ah, engem nem is érdekel...
A Másik is gyorsan kontrázott: á, engem se, mi az a húsvét, minek...?
Nagyon gyorsan távoztam a nekem fontos kincsekkel... egyáltalán nem biztos,  hogy direkten húsveti dolgok készülnek majd belőlük... hiszen látjátok, ezek 'csak' pöttyök, együtt vidámak. Az viszont biztos, hogy engem ők nem látnak ott többet... 👎
És akkor elmesélem ennek a másik felét, ami fenti eset előtt történt 2-3 nappal. Ott direkt húsvéti anyagot kerestem és a lány nem győzött elnézést kérni, hogy még nem tudták mindet kipakolni, de várják az új szekrényt, amibe elteszik a karácsonyi/téli anyagokat és utána tudják kitenni az újat; és biztatott, hogy másnem találtam el a színek harmóniáját átlag anyagokkal... MAJD bement a raktárba és hozott nekem húsvéti tojásos anyagot. Zárás előtt voltam kb. 10 perccel... 
Én ugye a vevő vagyok... a