Múlnak az évek – Eucharist&Friends, feat. Sillye Jenő és Mező Misi (IEC2020)


Óh, hát ez a kegyelem és az ökumené. Mindenki ott áll A Szerzővel. MezőMisitől szerettem meg ezt a dalt és ha nincs a Covid, legutóbb a RAM-ban én is láthattam volna Sillye Jenőt pár hónapja vagy igazából az még csak pár hete volt. A koronzási procedúra előtt nem sokkal. (Halkan jegyzem meg, hogy Jenő 74 éves...) Szerintem egyértelműen ez a legtöbbet hallgatott dalom.
Ez a dal így, ahogy van a NEK-es családi napon hangzott el. Én is készültem, de ugye ez volt egyidőben a Kossuth téri nagymise előkészületével és hát nem bánom, hogy így alakult. A tavalyi év legjobb egy hete a NEK. De lehet, hogy az utóbbi 5-10 évé, bár ez sem tud teljesen igaz lenni, mert az nem mérhető és fogható semmi máshoz. Végtelen hálát érzek még most is, hogy részese lehettem.