szaloncukor mint vámáru

2 éve év végén mehettem utoljára a mucikákhoz... kb másfél éve elkezdtük az online magyart, de sajnos voltak abban is nagy szünetek, ahogy most is. Egyre nehezebb időpontot találni, ami mindhármunknak jó (és nem éjjel).
Szóval hiányoznak, na. Így is, úgy is.
Gondoltam legalább a képeslapot elküldöm, dobok bele néhány szaloncukit és 1-2 skberno@ díszt.
Becsomagoltam, eszembe jutott a cím is és nagy lendülettel becaplattam a postára.
Itt kezdődött a móka, mert nem kellett hozzá nagy leleményesség, hogy a postás érezze (tapintsa), hogy nem csak dokumentum van benne...
- Vámáru nyilatkozatot kell kitölteni...
- Tessssééékk?! 🙈
- Mi van benne?
- Tessssééékk???
- Meg kell adni, mit tartalmaz. És ki kell tölteni a nyilatkozatot...
A kabát már olvadt rajtam. Vagy 5 pakkot adtam föl mindenfelé, gőzöm nem volt, ebben pont mi volt.
Behúztam, hogy ajándék.
- fel kell sorolni...
OK, édesség és dísz.
- mennyi értékben?
Pfff, 1000 Ft 
- ebből mennyi az édesség?
-Tessssééékk??? 8 szem cukor (de lehet, hogy 6.)
Nem voltam abban az állapotban, hogy levezessem fejben az egyenletet, hogy mennyi lehet 1 cuki ára, és mennyi 8-é...
200 Ft!
- a maradék a dísz?
-igen.
- hány db az édesség?
...ggerufscbj....
- és a dísz?
ku4wk LG ltxirs7rx
- Ide kérek aláírást és dátumot...
Már szédültem  hogyha itt most elszámoltam a szaloncukrokat, végem. 🙈🤷‍♀️ 😉😅
- elsőbbségivel mehet?
-NEM! köszönöm... így is a világ egyik legdrágább képeslapja... (a müncheni  határt 10 dekával túlléptem... már nem volt idegem fölbontani és kiszedni valamit...)

Éééés: a címzésbe mindenkit beleírtam, kivéve a kutyát... így mindenki bekerült a könyvelésbe... 

Köszönjük Brexit! 🇭🇺 🇬🇧