lóvátettség

A mai menü, ahol a közönség 70 %-a iskolás gyerek volt. Vajon a pedagógus nem nézi meg előre, hogy hova viszi a fél iskolát...?
Ennek a jegynek is volt egy plusz sztorija, mint újabban majdnem mindegyiknek.  🙈😄
Amikor megvettem, prózás novembert terveztem és máshogy voltak a hétvégék is. Tegnap már láttam, hogy ezt jobb lesz eladni, hogy tehermentesítsem a hetemet. Délután gyakorlatilag valaki 80%-osan megvette,majd eltűnt... papírjegy volt, tehát nehezebb ügy volt eleve. Fél 7 körül már úgy fölhúztam magam a helyzeten, hogy úgy döntöttem, mégis megnézem. 🙈🤪🎭🥳
 Persze nem bántam meg. Néha nagy marhaság volt, de olyankor annyira abszurd volt, hogy mindenki visított a röhögéstől. Annyira klassz az egész dramaturg, a fordítás, lenyűgöző. Rengeteg szöveg és csodálatos sokszínűsége a magyar nyelvnek.
Telekes Pétert szerintem nem láttam ennyire jónak még, Wunderlich Jóska mindig lenyűgöz*, Karácsony Zoltánt eddig csak Ökörapátiban láttam 😉, Seress Zoltán nagyon nagy figura volt, Kőszegi Ákos meg nem tudom mikor öregedett így meg, szegény, pedig csak 61. De igazából tényleg jó volt mindenki. És majdnem kihagytam Szilágyi Csengét, aki olyan karakán, "tökös" királyának volt, hogy öröm volt nézni, nagyon játszott   nagyon élvezte.
Itt találtok leírást, ajánlót és képeket: http://vigszinhaz.hu/Lovatett_lovagok_1
Jók voltak a jelmezek is, a díszlet is érdekes volt, végig kint voltak a kertben.
*PS: meg kellett nézzem ezek után újra a wmn-es Wundis beszélgetést... 🤭