péntek - a hit napja

  A hit napja a mai, sokat merengtem ezen, hogyan lehetne ezt ma minél jobban megélni és erős hittel végigcsinálni.

Ma indul a háromnapos legigazibb része a NEK-nek, ha sikerül, most sokszorozom meg az eddigi - 14 - önkéntes óráimat, ha pedig nem, akkor magánemberként ott leszek minél több helyen, maszk és fertőtlenítő társaságában. Izgatott a lelkem, nagyon várom.

Bántott már, hogy a nyakpántom nincs meg, nem csak azért, mert nagyon szép, hanem mert ez a része az egész önkéntes csomagnak, ami úgy lesz emlék, hogy nem a szekrény hátuljában lapul. Hajnalban felébredtem és azon gondolkoztam, hogy mit tudnék tenni... Felkeltem jóval korábban és elmentem újra az Önkéntes központba, hátha... és hát na, kérjetek és megadatik. Volt már nyakpánt, kaptam egyet és reggel óta itt nézegetem az asztalomon és a kollégák is örömmel gyűltek körém megcsodálni. Egyébként csodálatos, ahogy ez az ökumenikus főosztály kezdettől mellettem állt és kíváncsian érdeklődött minden körben, amikor tudták - mindig tudták -, hogy hova megyek, honnan jövök. Nem rejtegetek itt közöttük semmit, a pólót is büszkén itt veszem fel és úgy megyek ki a házból. Ez az én tanúságtételem egy pici szelete, ahogy a blogban is több az ilyen tartalom most. Akinek ez sok vagy nem bírja, lapozhat nyugodtan, de ez is én vagyok. Sőt, így vagyok igazán én.

Érdemes lesz megnézni Áder János kiállását, ami ma délelőtt hangzott el (később majd hozok linkeket, lehet, hogy majd csak hét elején pótolok). https://www.iec2020.hu/hu/hirek-sajto/veletlen-vagy-joisten-akarata?fbclid=IwAR3CX4hxwjHWO_RsPBqgEYyuRHZDU-ObOAr51o6A2bSTU40OgpEtkmVnjJ8

Íme, büszkén vállalva viselem ezt a következő 3 napon:


A heti miséken végig nagyon tetszettek a különböző kórusok, egyházi zenekarok fellépései, nagyon gazdag az egyházi zenénk (is).