Release negative thoughts - Engedd el a negatív gondolatokat

 Ez itt az enyém, nekem készült - valószínűleg ma viszi a GLS és pont úgy alakult, hogy nem vagyok bent két napig, ki kell várnom, hogy a kezembe vehessem... 


https://www.facebook.com/1529954527116274/photos/a.2832207466890967/4022067334571635

Egészen megható az elnevezése, a neve, ahogy megszületett. 

Úgy kezdődött, hogy tényleg nem gondoltam, hogy ennyire bele fogok szeretni a Limaaya-kba, minden nap van rajtam valami, más nem egy-két szalagkarkötő. Lehet - sőt -, hogy hozzájön Erzsi személye is, mert tudom, hogy ő tényleg ilyen limaaya-s... Szóval jó pár hete kitett egy egyéni malát, amit magának készített, nekem pedig nagyon megtetszett azon az egyik 'kő'... Megkérdeztem tőle, hogy ilyenből nem készül-e karkötőt csinálni, mert nekem ez nagyon tetszik - afrikai türkiz - és szeretném a szülinapomra, ha lenne, mert nem vagyok jól magammal, az egész 40-41 váltással (se), kell valami szépség. Nem kérdezett semmi mást, csak mondta, hogy megnézi, van-e még ebből és kigondolja, jelentkezik majd augusztus végén. Hétvégén jöttek is a képek, 2-3 variációval, hogy szeretnék-e bojtot-medált-középen mi legyen, és végül odakerült ez a lávakő. Neki is tetszett, hogy így jött létre és ennyire szép lett, lehet, hogy felkerül a webshop-ba. És íme, ez itt berno csodálatos karkötője a csúf 41-re :)

Várom a hétfőt, hogy kézbe vegyem.