A lap két oldala

Tudjátok, hogy mindig másik időszakból olvasom-forgatom a Nők Lapját. Most - reggel - épp egy 2020 februári lapnak értem a végére. Már el is felejtettem. Először a 'jövő heti' ajánlót láttam és azon gondolkoztam, hogy hol lehet az Atis interjú, már eltettem, vagy még nem került újra sorra. Aztán arra gondoltam nyugodt lélekkel, hogy majd meglesz, a lényeg, hogy ma már 7. van és végre imaest, aztán fordítottam egyet és valahogy elállt a szavam meglepetésemben majd büszkén gondoltam S-re (is), aki tegnap épp csodás egyéni is csapatos díjakat nyert a Nagyvárosi fényekkel a Vidor-on. Nem csodálom, hiszen ez az előadás minden olyat kihozott belőle, amit amúgy még sosem láttam tőle a rengeteg év alatt és meggyőződésem, hogy a Jászai-díjat is ez hozta el végül.
Két tehetséges ember hívő lélekkel.