Gránit Oroszlán Példakép díj

Dolhánál vettem észre tegnap egy felhívást, korábban nem annyira követtem, figyeltem ezt. Eszembe sem jutott, hogy jelölt, azt hittem, fellépő lesz a gálán. Regisztráltam, de eleve későn értem haza már megint, így aztán 7-kor el sem indítottam. Aztán mivel a mai tanítványom nem volt elérhető, még dolgoznom is kellett, mégis elindítottam és közben vasaltam is. Épp jókor kapcsoltam oda, mert jött egy kategória, amiben egyszercsak ismerős nevet hallok, mint jelölt. A másik két jelölt nagyon erős volt, nem gondoltam, hogy nem abból nyer valamelyik. Hát, bizony Dolhai Attila nyerte  Közéleti példakép díjat. Nagyon tartalmas volt a méltatása is. Végül a gálát meg nem is közvetítették, azt hiszem.

http://ferfiakklubja.hu/shop/granitoroszlan-online-gala?utm_source=fb&utm_medium=ph&fbclid=IwAR2jo5fXo-htIiKTAwrw9AzdLVv_jmZ74vdcX7HwSWWvb12TJXKgk1kWIao