Vasárnapi lelkiség

 Egész hétvégén a magam alatti szintet kerülgettem, semmihez nem volt kedvem a pléd alatti punnyadáson kívül és csak nyomozós filmre vágytam, semmi romantikára. A húsvéti csokikat sem kell már dugdosni, fölzabáltam mindent. Most már tényleg jöhet a következő lépés. Innen márcsak fölfelé van...

Vasárnap délutánra tovább haladt a hangulat lefelé, amint egy igazságtalanság sem segített sokat. Le is jöttem inkább a messengerről és a telefon tapogatásról, elindultam vacsorát készíteni és becsatlakoztam a 6-os misére. És elállt a szavam, mert ezt a hangot bárhol, bármikor felismerem. És ekkor a dupla áldástól elszégyelltem magam minden mástól. Gitáros mise (a lelkemet ez mindig sokszorosan megemeli fölfelé - a PálFeris mise nem igazán szokott gitáros mise lenni). Hagyján, hogy gitáros mise, de az egyik gitáros Dolha. Elsírtam magam örömömben és már nem is érdekel semmi. 🙏Főleg ami nem rajtam áll. Mélyen tisztelem ezt az embert a tanúságtételéért. Is. Ma nem először. Ezt a misét jelenleg 2529 ember nézi és még legalább ezer visszanézi majd később. A FeriAtyás misék pedig eleve nagy ajándékok. Tulajdonképpen köszönöm Covid, hogy élőben nézhetem ezt a misét sok más emberrel, testvérrel együtt. Nincs az a templom, ahova ennyien befértünk volna - főleg nem most. Így gyertyát gyújtok és elcsendesítem a lelkemet és félbehagyok minden mást.

https://www.youtube.com/watch?v=Gvnh1u5tBq4

(Lehet, hogy beszélt erről, hogy ma lesz, csak még nem hallgattam meg a tegnapi élőzését. Pár hete volt róla szó, hogy majd megy hónap utolsó vasárnap az ő templomába, de ma nem ez van.)


És ha Ati miatt csak 3-mal több ember is megnézi ezt a misét, az is evangélizáció a maga módján.