Szabás-varrás

 A kedvenc hétvégi műsorom: https://www.youtube.com/watch?v=6THKnGw73Oc

Közben szombaton felfedeztem egy új méteráru üzletet - paradicsomot - Kispesten!! Nem akartam befelé menni a városba, mert a Glamour napok miatt biztos őrület volt, tömeget sem akartam és igazából csak gumi kellett volna még maszkokhoz, így meggugliztam a környéket - és csak álltam és néztem, hogy lehet egy ilyen kis helyen ENNYI anyag és ILYEN iszonyat rendetlenség! :) Persze hoztam mást is, főleg mert kb feleannyi az árlista, mint bent a Röltexben. És persze maga a kereskedő pasas is hihetetlen volt, adott egy plusz m gumit, mert az egyik anyagban volt egy tíz centis bevágás, a végösszeget pedig lefelé kerekítette 15 Ft-tal. Nem nagy dolog, de sokat számít. Egész biztos, hogy mostantól nála nézek anyagot első lépésben, ha valamihez kelleni fog.