Rokonlelkek

A ma délutánom képekben és zsepikben:
Nagyon rég nem olvastam NS-könyvet, mert bár imádom, hogy úgy ìr talán a legszebben a legnehezebbről (is), mint ahogy szinte már nem is lehetséges, mégis nehezen állok neki, mert tudom hogy közben a szívem közben 3x beleszakad és sírás lesz. Mély, fájdalmas pityergés, amikor nem szűnnek a könnyek és nem látom a betűket. Meg remény is lesz. MÉGIS, mindennek ellenére. 🙏
Múlt hétvégén mégis nagy gonddal kiválasztottam a polcról egy, még nem olvasottat és egy fejezetet elolvastam. Már akkor bőgtem.🤭 Egész héten nagy gonddal 'kerülgettem', mert tudtam, ha nekiállok, nem tudom abbahagyni. Ma délután 3-kor megadtam magam,  és tényleg nem tudtam abbahagyni, sőt a végén újra elolvastam az elejét is.
Ebből kell legyen film. Nagy film, szép nagy ívű zenével. Csodálatos... 💝❤