március utolsó napja

Ma megjött a bögötei húsvéti szeretetcsomagom, csupa finomsággal, ajándékkal. :) Aztán kiderült, hogy nem jövő héten, hanem utána héten fogunk költözni! :) Aztán jött még egy ajándék, ma már a 3. (azon túl, hogy anyukám ma 66 éves, Mácsai pedig 60. :) )

 Nincs egy napja, hogy leírtam, hogy milyen messzi esélyem van oltást kapni. Erre tessék, jött az e-mail:

Ez egy automatikus tájékoztató levél arról, hogy ... praxisában Ön felkerült a COVID védőoltásra jogosultak listájára. Ezt a listát nem az Ön orvosa, hanem a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK) állította össze és a lista több nevet tartalmaz, mint amennyi oltóanyag egyszerre a praxisba érkezik majd, ezért az Ön helye a listán nem garantálja azt, hogy most Önnek oltóanyag jut. Az Ön háziorvosa a biztosan elérhető oltóanyag mennyiségének megfelelő számú lefoglalható helyet nyitott meg, melyre a jelentkezés az alábbi weboldalon történik érkezési sorrendben:

Aztán szélsebesen gépeltem és regisztráltam, utoljára szerintem akkor éreztem ilyen izgalmat, amikor felvettek a főiskolára, és lett nyelvvizsgám is. :) Silány élet. ;)

Az Ön számára a következő időpontok vannak lefoglalva ... praxisában:

  • Helyszín: ...
  • 1. Sputnik V oltás: 2021-04-06 kedd, 11:45
  • 2. Sputnik V oltás: 2021-04-27 kedd, 11:45
Hát így, ma ilyen napom van-volt. Végtelenül hálás vagyok - nagyhét van...🙏🙏🙏