Havasi koncert


Nagy estém volt! :) Ugye volt jegyünk a decemberi koncertre, amit nagyon hamar elhalasztottak 21 májusra, majd 21 decemberre, de közben Havasi és csapata kitalálta a világ live-ot, tök korrekt áron, viszont nekünk elhalasztott jegyeseknek ingyen volt - az első sorba! :)
Nagyon profi volt, élőben olyan színvonalú képek és pillanatok voltak, mint egy utómunkás koncertfilmnél sem. Nem túlozták el a tömeget, pár vonós és egy széparcú csellós :), 2-3 gitáros, két fúvós és több ütős is, az élen Endi-vel. Volt egy tuctucbillentyűs is - ebből picit már majdnem sok volt, de még belefért.
Volt sok új dal, régebbi klasszikusok, szóval jó volt. A taps nagyon hiányzott, itthon picit tapsikoltam és huhorásztam is, ha nekem ez fura volt, milyen fura lehetett egy néma Aréna. DE hálás vagyok az ötletért, a lehetőségért, a megvalósításért. Mindig nehezen ülök egyhelyben ilyenkor, de azért bekapcsoltam minden ünnepi világítást, felvettem a kedvenc pizsimet és még hajat is mostam. :)
Köszönöm Havasi, profi vagy és büszkén vállalod a magyarságodat (is). Jövőre élőben veled ugyanott - nem ugyanitt... ;)