Reggeli duzzogás

Ma kicsit később jöttem, mert a lejáró személyim ügyében kellett intézkedjek, így szerencsére alig voltak a villamoson. Újabban ott szoktam Duolingo-zni (legalábbis részben), főleg mióta rájöttem, hogy el lehet némítani, lehet hallgatás nélküli feladatokat is kérni.

Egyszer csak duzzogásra (és nyafogásra = ovis kislány) lettem figyelmes:
- ... de miért nem...?
- ... mert kistestvére lesz, az anyukája kisbabát vár és nagyon-nagyon kell vigyázni, hogy el ne kapja a korona vírust, ezért úgy döntöttek, hogy ő most nem jár oviba egy ideig...
- ... akkor én is akarok egy kistestvért... :)

A párbeszéd még folytatódott, én felvihogtam a maszkban, mert imádom ezt a kisgyermekkori logikát - bevállal egy kistesót is, ha ő is otthon maradhat - pedig ettől még az ovis kisbarátjával nem fog tudni találkozni... :)