az én karácsonyi listám

Gyerekként talán egyszer írtam karácsonyi listát, amúgy meg sosem vágytam listányi dologra, baba bármikor jöhetett vagy irodás cucc, kifestő, filcek, ruha - nem voltam egy bonyolult gyerek (ilyen szempontból legalábbis biztosan nem).
A karácsonyi listákba nanny-koromban szerettem igazán bele. Most munkailag több 'kötelező' önkéntes cuccba futok bele, és elájulok némelyik kéréstől, azt sem tudom némelyikről, hogy vajon hova tegyem fogalmilag.
Vágynék egy olyan állapotra, hogy igazából BÁRMIT kérhetek és az meg is valósulna többségében. :) De van, amit már nem is írok a listára, mert azért tudom, hogy ...
Az egész ünneplést nem látni idén, hogy mikor-hogyan-kivel...
Arra jutottam, hogy legalább 'magamnak' megfogalmazom, mit is szeretnék és közzé teszem így advent kezdetén

- jól lenni
- szenteste nem egyedül lenni
- Hauser koncertre jegy (lehetőség)
- Netflix-előfizetés
- Libri utalvány
- színház-koncertjegy utalvány jövőre
- innen bármit: Bookline - kívánságlista
- eljutni a Vintage Garden-be és a kis testvérébe
- Gödöllő-i séta és ájuldozás a Karácsonyházban
- séta a hóban
- forraltborozás
- varrótanfolyam
- kreatív workshop
- mézeskalácsos latte a SB-ban
- egy mala: https://limaaya.hu/termek/support-your-soul/; karkötő: https://limaaya.hu/termek/i-am-blessed/