hűtős rózsa

Tegnap este - miután tettem lépéseket az önkéntesség megvalósítása érdekében - sorban álltam a virágosnál egy névnapi virágért és szemlélődtem.

Előttem egy srác toporgott, a virágos lány pedig iszonyat lassan kötötte a csokrot. Nem értettem először, hogy miért vacakol már annyit és akkor megláttam, hogy vörös rózsa van terítéken - csokornyi...! Óh, gondoltam, ez a melegítő gatyás srác bajban van ;) vagy nagyon kerek a szülinap. 

Aztán látom, hogy a virágos még tovább flancol, majd számol - én magam is majd elájultam; majd azt mondja a srácnak - Sok sikert! :)

Viccesen azt kérdeztem amikor sorra kerültem, hogy lánykérés lesz (ekkor valahogy az már nem volt a fejemben, hogy esetleg gondban lenne)? - Igen, mondta huncutul a virágos és hozzátette, hogy -megkérdezte, hogy mennyi idő után - 1 év után, mire ő az mondta a srácnak, hogy húú, hát akkor megéri a hűtős rózsát megvenni...! :)