Nosztalgia színház - Elfújta a szél

 Ez a poszt szerdán következett volna, vagyis jött is, csak üresen. Nem titok, hogy ezeket előre szoktam megírni többnyire és időzített posztok, csak most az elmúlt jó egy hónapban valahogy semmire nem akart időre jutni.

Szóval az üres posztot levettem és most pótlok.

Ez is egy olyan darab, amit nagyon szeretek. A könyvet is, a filmet is. És sokat hallgattam a francia verziót, amíg itthon be nem mutatták. Aztán amikor végre sorra került 2013-ban, nem voltam itthon, így nem láttam, talán csak egyszer. Vágyom már rá egy ideje, hogy újra lássam, de vagy nem volt műsoron, vagy nem tudtam menni. Aztán most megint kiírták műsorra és engem nagyon vonz az október 1-jei előadás... csak hát ugye... aggasztó a helyzet, ezért magamnak azt mondtam, hogy ha rendben leszek és nem lesz sokkal durvább a helyzet, előtte nap veszek jegyet, főleg, ha a szereposztás így marad, mert ebben nagyon sok 'szerelem'-emberem van kiírva jelenleg: http://www.operett.hu/index.php?inc=repertoar_mutat&rId=143&evadId=16&mId=445178 - mondhatni tökéletes... (kegyetlen ez a helyzet, mert azért para színházba menni minden vélemény ellenére vagy miatt- de közben meg azért ezek sokat tesznek a lelkemért)

Szívszaggató történet és szívszaggató zene, szóval a bőgés garantált.

https://www.youtube.com/watch?v=kXosXtvq7Pc