Érintés/Ne menj el

 7. Ne menj el

https://open.spotify.com/track/7ag2kZwFYAN60Jn5K9LYDl

Úh, hát ez a mai napig a topon van... Beleszakadni, ha belegondol az ember. Annak idején a Rádióból kértem ki  - már akkor komoly ezresekért - a felvételt, a Promenád c. adást, ahol Sanyi és Verocska voltak a vendégek és ezt énekelte. Azóta sokat beszélt erről a dalról, hogy annak idején miért (és kinek) tanulta meg és énekelte el, meg ilyenek, sok érzelem fűződik hozzá mindenkinek.

Itt megszakadt a kép………….. Imádtam ennek a dalnak már a Kulka-féle verzióját is…. Aztán a Sanyi-féle verziót még jobban… aztán hiába kértük –írtuk gyakorlatilag évekig tőle, hogy ezt AKARJUK, énekelje, nem valósulhatott meg alap hiányában… azt hiszem, hogy ezt a dalt vártam a legjobban a cd-n és valahogy ezt tudtam legkevésbé elképzelni, hogy vajon milyen lesz, talán féltem is kicsit… de mindenen túltesz, nagy kedvencem lett a cd-n…. Először furcsálltam, hogy miért Peti kezdi, aztán összeállt a kép… 

a sok basszusgitár rész, ahogy ’sír’ szabdal, lüktet és a gyönyörű női szólam az egekbe és a pokolba emeli a drámaiságot és az ember úgy érzi, a szíve megszakad (talán tényleg meg is szakad a dal végére) /köszönöm Riederaurer Ricsinek (is) nagyon, hogy még nagyobb kincsem lehetett ez a dal…/   szeretném, ha ez a dal csak ’kivételes’ koncerteken lenne, mert tényleg nagy kincs, és akárhol ezt nem lehet feltálalni………. Minden cd-n volt eddig *külön kategória*-dalom, hát ezen a cd-n ez az…..