Érintés/Érintés

 8. Érintés

https://open.spotify.com/track/6DljqoROoZcnkF99xJM3TT

Úh, hát nehéz rangsorolni az abszolút kedvencek között, de ez elsőre nagyon megfogott. Nagyon szeretem. Az Adagio nagyon sok jót adott, annyi érzelmet éltünk, forgattunk át egy-egy koncert alatt, hogy tényleg olyan volt, főleg a lassúbb daloknál, mintha az angyalok szállnának felettünk és hát ennyi szép a színpadon megtörténhet, átélhetjük, nagy varázslat, amiért csak hála lehet az emberben. Valószínűleg ezért (is) volt nagyon fájdalmas, amikor egyszer csak elvágták, elvették tőlünk mindezt, hol a helyünk ezután, hogyan tovább a sok érzéssel, élménnyel.

Ennek az eredetijét nem ismertem eddig, és amíg nem ismertem, azt sem értettem, hogy miért ebből adódott a cd címe… Zsolti újabb remek magyar szövege… köszi Zsolti! És ahogy sokszor meghallgattam egymás után, rájöttem, hogy nekem az egész Adagio egy ÉRINTÉS, egy ölelés, ami sok rossztól és nem jótól  burokként véd és körbevesz  és amihez oda lehet kucorogni, bújni és ettől könnyebb és jobb és több az erőm …… 


„tegnap még féltem tán”
„elég egy érintés, megnyílik az ég”
„nem leszek rossz többé, hogyha vigyázol rám; sosem kaptam én választ még, van-e hely, ami engem vár”
„tán felettünk angyal száll, karjaid között a világ oly lágyan most átkarol, nem idegen már”
Ezt szeretném MINDEN koncerten hallani….. „otthon vagyok már”