Az én kis falum

Ma délelőtt más kincset is találtam (A firenzei útikönyv is ott volt), ezen is pityogtam kicsit... 🤭🤦‍♀️🤷‍♀️
Jó 15 éves sztori...
Akkor is még Erzsébeten laktam, a főiskola végen jártam, legalábbis az egyik ütemben, amikor szólt a polgármesterem, hogy írnék-e a falu történetét bemutató könyvbe... hát mondom, jó, végülis miért ne? (A kölcsön laptop épp nálam volt.) Időm akkor sem volt túl sok... 😀
Lehet hogy mutatom majd az írást is, de már lehet hogy mutattam. Szóval Bögöte a részem, bent is kiállok a kicsik, a kisfalvak, A vidék mellett. Múltkor mondtam valami kapcsán, hogy nem emlékszem, de van könyvünk is, majd utánanézek. A családi könyvünk megint nincs otthon, kölcsönben van megint, viszont ma ezt is megtaláltam, ráadásul a saját szerzői példányomat. 🙏
Nem csak kényelemből tartottam meg a bögötei állandó címemet... így papíron  IS bögötei lehetek... és  szavazni mindig otthon szoktam...