A front hívó szava

Van pár dolog, amit az elmúlt 9 év oda-vissza költözései miatt egyszerűen nem találok. Adatcd-k, táskák, stb... volt egy ilyen, ami nagyon fájt (nem az Adagio-s könyv 🤭😀), hanem a mamám emlékkönyve.
Ma kinyitottam a szekrény tetején egy olyan dobozt is,amit máskor nem szoktam, mert csak az volt ráírva: versek.
Találtam is benne cuki verseskönyvecskéket is, és ezt, amiről azt hittem hogy egy keret, vagy egy utolsó körös búcsúajándék '13-ból, bármire gondoltam elsőre.
... aztán kinyitottam és elsírtam magam, hát megvan végre! Érre vigyáztam annyira hogy külön becsomagoltam!
Gyorsan megnéztem, hogy megvan-e benne a legdrágább, a szomorúság a frontról...
Karcsi nem a nagyapám volt... A mamám nem hozzá mehetett feleségül... '42 nem most volt és belém égett, mikor a mamám kislánykoromban (már ennek is vagy 30 éve) azt mondta a konyhában: Jegyezd meg kislányom, igaz szerelem csak egy van az életben...
Ezt az egyet várom én is, és bár lett volna még pár évünk, hogy többet tudhassak róla, róluk... talán már találkoztak és már együtt lehetnek...