like-olva (update)

Ma véget értek (talán csak átmenetileg) az online magyar órák, számszerint 67+a mai lezáró.
Március végén kezdtük a karantén miatt. Napi 15-20 perc/gyerek heti 3-5 alkalommal. Nem mondom, behatárolta az estéimet + a rákészülések, de szerettem, szerettük. Sokat beszélgettünk, ha mesélni akartak- bármiről -, hagytam. Ha azt láttam, hogy aznap nagyon nem megy, inkább rövidítettem. Bízom benne, hogy sokat tanultak, de leginkább megérezték, hogy bármiről beszélhetünk,  és átélhették  hogy ez magyarul is megy nekik.

Kértem, hogy ne csak elvágjuk a dolgot, hanem beszéljünk arról, hogy most kicsit vége ennek a szakasznak. És ott ült két, őszintén szomorú gyerek egymás mellett a kanapén, és mind arra szavazott, hogy ezután is beszéljünk, mert ők szerették amit csináltunk.

Kihasznál az őszinte kötetlenséget  a kicsitől megkérdeztem, hogy ennek mi volt az utolsó pontja:
LASERTARGET, ami igazából egy lézerpuska ,a szülinapi partyk sztárja ennél a korosztálynál.
Mindig érdekelt, hogy miről mit gondolnak, ezért azon túl hogy arról is beszéltünk, hogy mi tetszett és mi nem, megkértem őket, hogy sorrendben mondjanak 5-6 dolgot, amit nagyon szeretnek, ami fontos, jellemző rájuk, meghatározó számukra, röviden: 5-6 kedvenc bármi.
Íme:
Matthew:
Berni
Laptop
Air soft
Telefon 
Család
Medence (Új van nekik a kertben)

Alex 
Család és barátok  (ideszámítok én  is és a vagyont érő papagája is)
Rajzolás
Videojáték
Lego
Medence 
 
Szép időszak volt, hálás vagyok. 🙏🎁👼😇👬