1353- adományozz

Minden évben vártam az iskolakezdést és ilyenkor mindig elmentünk anyukámmal bevásárolni. Busszal. Sárvárra. Csupa szépet választhattam. Hárman voltunk, baromira be kellett osztani mindent, mégis sosem emlékszem arra, hogy ilyenkor ne választhattam volna olyat, ami igazán tetszett (persze akkor nem is voltak még ennyire sápasztó árak a papírboltokban, mint jelenleg). Nagyon szerettem ezeket a napokat, imádtam kiválogatni a bekötős papírokat a címkéket, a ceruzákat, bármit.

Ez az élményem is ki fog maradni, nem fogok a gyerekemmel vásárolni menni augusztus 20 után, pont ezért mindig igyekszem ilyenkor valami utat találni, ahogy tudok segíteni másoknak, hogy szép dolgaik lehessenek.
Nagyon sok füzet felgyűlt otthon (mániám lett, most már tudok róla, ezért kikerülöm ez a sort a papírboltban :) ), ezért keresni fogok olyan helyet, ahova ezeket leadhatom. (Múltkor találtam Bögötén is egy ilyen dobozt, a költözés után megfeledkeztem róla), de van gyors segítség is, már felhívtam a 1353-at is.
Az iskolatáska nehéz, de még nehezebb, ha nincs mit beletenni. 250,- Ft egy hívás, szinte semmi, viszont sok kicsi sokra megy, hívjátok ti is a 1353-at, vagy találjatok más utat mások segítésére.

Köszönöm.