Nosztalgia zene - Musical Est(ek)

Mára a Musical Est-ek, vagyis ez a felállás már csak szép emlék. 20 volt számozva (de nagyon soknak volt délutáni és esti verziója is, eltérő vendégekkel és műsorral), rengeteg dal volt és nagyon jó hangulat. Imádtam. És voltak külön estek is, amik nem volt számozva, mint Az a bizonyos zsámbéki és a Diploma előtti koncert (de egyébként ők szerveztek egy BeZo-koncertet is, ami iszonyat jó buli volt!)

Én az 5-nél csatlakoztam be, épp vizsgaidőszakban adtam magamnak engedményt. :) Teljesen kiütöttem magam a végére, nagyon megszerettem. Akkor indult el a lavina. Amikor ott hallottam egy-egy dalt valamiből vagy valakitől, a fórumon felkutattam a cd-t az előadásról (nagyon jó csapat alakult ki - szívesen adtunk-vettünk, segítettünk), a színészt pedig mentem és megnéztem. Így kezdődött. Évekig 'butítottam' magam így. 
A már sokat emlegetett fórumos musical-es topicban sok esetben örök ismeretségek születtek. Nem olyan régen lett egy munkahelyi ismerősöm, aki annak idején nagyon is tudott berno-ról - szóval ilyen az élet. :)
Az egész Musical Est egy nagy népünnepély volt. Mind ott voltunk, akik kicsit is ájultunk ettől a műfajtól. Előadás előtt és szünetben a cd-k és jegyek úgy vándoroltak a kezek között, hogy csak na...
Kis túlzással mindenki ismert mindenkit... Kincset érő produkciók születtek (bár lett volna akkor ilyen technikai felszerelésünk, vagy legalább ilyen telefonunk...) sokan titokban énekelték a szerepüket vagy valamelyik szerepálmukat. Fantasztikus volt.
Sanyit is itt 'ismertem' meg nagyon hamar. Vállalom, de akkor nagyon Árpi (MáZs)-fan voltam, teljesen elkábított a Mozart-jával, és kisült nem sokkal előadás előtt, hogy beteg, nem jön, de jön helyette Nagy Sanyi beugrik. Szegény, mindennek elmondtam, hogy mégis hogy tudna ő bárkit is pótolni, meg különben is, ki az a NagySanyi!? Szegény... :) Gőzölt az agyam, duzzogva ültem, aztán becsámpázott a Tyron rap-pel, utána nem sokkal elénekelte a Férfiszívet és el voltam rendezve. :) Ez millió éve volt, most is bármikor elfogadnám, de már nem fogja énekelni: https://www.youtube.com/watch?v=KXF96QAbsPM
Hálás vagyok azért a sorsnak, hogy akkor még nem volt közösségi média (még iwiw se), a színészek közül nagyon kevesen olvasták az ömlengéseket. Szerencsére NS is ebbe a kategóriába tartozott - még most is szinte...