M+

Tegnap délután elmerészkedtünk ide:


Ritkán csinálok ilyet, de most mivel kérték, megírtam a pozitív kívánságokat is, azt most nem, hogy már mit nem akarok:

Pencz Bernadett Sanyitól biztosan a Férfiszívet kérném vagy az Anconaiból a Principessát (vagy valamit Krolock-tól...) - de ezek biztosan nem lesznek, de a Ha én gazdag jöhet, a Rentből is bármi; a József Attilából is, vagy valami az Anna Karenina-ból, vagy József/Börtönbe zárhattok, Többiek: Monte Cristo-t én is szívesen, Aidát, Rudolból bármit bármennyit, Lady Budapest/Utazás; Marie Antoinette, Nyomorultak, Szép nyári nap :) stb


Nagyon jó volt, nagyon jól esett.
NS meglepett, bár nem is értem, mire gondolt Krolock dalával (én meg nem emlékeztem arra, hogy volt merszem ilyet kérni), de nem baj, bátorság volt és hozott új dalokat is, új viccet :) és jó kedvet, nevettetést, tapsoltatást. :) Erre még mindig képes én meg hajlandó vagyok élvezni. :)
Vágó druszám mindig jó hangban, bájos, kedves volt és nagyokat (is) énekelt.
Vadkerti Imi elképesztő és lenyűgöző volt, még a dalai után sem szűnt meg a lúdbőr és borzongás. Hihetetlen volt, te jó ég! Sok újat hozott, és komoly, nagy dalokat. Szent ég. Most hallottam azt hiszem így harmadszor, de ő biztos garancia egy ilyen rendezvényen.
Szomor Gyurit még sosem láttam így élőben, előadáson kívül. Nagy dalokat, szépeket és keményeket is hozott, aztán a végéről eltűnt, amit nagyon sajnálok, mert nagyon megérdemelte volna a tapsrendes tapsot - más az m+on mindig olyan béna a finálé és a végső taps.
A Kristóf fiú nagyon ügyes, kedves, szép hangja van, népszerű nagy dalokat hozott, még egy kis állat kell bele, de nagyon jó lesz és helye volt a műsorban.