Nosztalgia zene - MusicalEst/Zsámbék (2005. nyár)

Előre szólok, hogy itt még nem voltam 25 éves... :)
de vállalom, mert egy nagyon szép időszak volt, színtiszta totál ködös nagybetűs rajongás 💓

Így kiszámolva rettenetes, hogy már több mint másfél évtizede egyfelé tartok, de legalább úgy ahogy következetesen. ;)
Az alábbi poszt egy az egyben (kivéve az elütések javítását) a 2005-ös lapfórumos bejegyzés (néhány megvan lementve, de ezeket is utólag vadásztam le).
A helyszín: Zsámbék (Romtemplom előtti szabad füves tér, egy meleg nyári éjszakán - annyi szúnyog volt, hogy még mindig érzem a szúnyogriasztó szagát - akkor valószínűleg nem nagyon érdekelt.)
Imádtam - minden pillanatát. Utólag így 15 évvel később elismerem, hogy nagy szerencse, hogy annak idején a lapfórumos musical topic bejegyzéseket az illetők nem nagyon olvasták (most meg már nem lehet) - tehát bátran ömlengtem erről-arról... ;)

Keresek ide még egy videót, ha megtalálom, linkelem.

Szeretettel, íme:

2005. 08. 01. 08:45   berno    (322)
„Reggel hét, úgy ébredek, hogy csodás…” :-)))))))
„MICSODA ÉÉÉÉÉJSZAKA VOLT…” az a szombati…nagyon-nagyon jó volt, és az is ami utána történt, ugyanis végigálmodtam Valakivel az éjszakát… :-)) Újabb 3 napig megint nem leszek normális… :-)
Már asszem 8 előtt odaértünk, pont amikor Sanyiék még átvették az Esmeraldás dalt… oh, Uramisten, - gondoltam... :-) Csak álltam a temető előtt és lestem… már akkor tudtam, ebből nagy baj nem lehet… :-)
Kedves Szervezők, nagyon jó választás volt pont ez a hat embert meghívni…!!!!!!!!!!!!!! Nagyszerűen szóltak külön is, együtt is!!! Számomra győzött a ’kevesebb ember sokat’ elv… jaaaaaaaaj, nagyon-nagyon jó volt!

Külön jó volt, hogy most nem a megszokott Mozart és Elisabeth stb...dalok voltak!
A nyitány remekül sikerült! Ki gondolná, hogy az az egyszerű fekete függöny milyen jól hasznosítható… és bizony egész este nagyszerűen szolgálta a célt!
Azt hiszem nagyjából elindulok a műsoron sorba… (jaj, köszönjük a műsort is és azt is, hogy már 8-kor bemehettünk leülni, így nem kellett "verekedni"…)

A nyitányról már írtam, jó választás volt a Diótörős dal (és ez nem is olyan ismert dal), a Férfiszív ezúttal elmaradt utána, ez egy picit szívfájdalom volt, de azért volt kárpótlás...
A Godspell-nél csak tátottam a számat, főleg amikor már Sanyi is megjelent… :-)) Az a dal felért egy igazi nyelvtörős játékkal… jaaaaaaaaj, de nagyon –nagyon jó volt!!! KÖSZI SANYI ÉS DZSONI!!! :-)
Zsolttól is jó volt hallani a Vágy, boldogság, szerelmet… ezt a musicalt én még nem ismertem, a dal mintha valahonnan ismerős lett volna, de ennyi… és bizony: vágy, boldogság, szerelem…
Oh, aztán a Notre Dame… sokat agyaltunk, hogy a Kapitálist vajon Sanyitól lenne-e jó hallani, vagy Zsolttól, magyarul-e vagy franciául…? Győzött Sanyi és az eredeti változat… Éljen!!! :-)
Oh, aztán az Esmeralda… szombat este óta bánom, hogy nem vagyok Esmeralda… :-(( Ahogy ez a 3 férfi sóvárgott és vágyott a szép cigánylány után… oh... :-) Könyörgöm, ha valakinek megvan küldhető változatban, szánjon meg vele… tegnap egész délelőtt ez járt a fejemben… (bernovicus@freemail.hu)

Na, és utána a Drágám, drágám, drágám…
Ismét jó választás következett a Képzelt riport blokk keretében… őszintén bevallom, elég nehéz volt így nekiugrani a szünetnek… Az elmúlt hetekben sokat idéztünk ezekből a dalokból a versszakos topicban…
Aztán a szünetben jó volt ismerősökbe botlani, látni (Jaki, KGábor, Kyra…) és újakat (Meggie) is megismerni (és persze hiányolni az itthon maradtakat pl. Orsetto, System, stb.) … és szembesülni az SMS-ből, hogy bizony a vizilabdás arany elúszott…

A II. rész elején a Szállj, rajongva szállj gyönyörűen szállt a csillagos égbolt alatt…
Dzsoni Cirkusza nekem az eddigi cirkuszok közül a legjobban tetszett, köszi Dzsoni! Dzsoninál nem győzöm csodálni azt a fiatalos lendületet, amivel a fiatalok közé belendül… nehéz ezt így elmagyarázni, de nagyon örülök, hogy ő is gazdagítja az Esteket…
Ha így megy tovább a szaxofonos dalt a végén még megszeretem… így a 3 pártól nagyon jó volt! Köszi!!! A dal közben el is feledtem, hogy ezt majd mindenki énekli, így aztán amikor Sanyi rákezdett, bizony pillanatokba telt, amíg rájöttem, hogy ő is ottvan… pedig hallani hallottam… (Sanyi éneklésétől úgyis többször is levegő után kapkodtam az Est folyamán)

Oh, aztán Táncolok a járdán!!!! Ezért nem tudok eléggé hálát adni!!! Az a tánc és az a hangulat!!! „kezeket a magasba!” „na gyerünk” „még egyszer” … oh, ma reggel készülődés közben kb. ¾ 7- ¼ 8-ig ez szólt… :-) *nemtehetekrólaimádom)
A tanárnők vitája is szuper volt, Verocska igazi komoly, tanárnéni volt azzal a szemüveggel… stb… és nagyon szépen is énekelték…

Dzsoninak újabb gratuláció a nyárfák miatt… nincs meg valakinek a szövege?
A végén a Nyomorultak blokk is jó volt, főleg, hogy szerettem volna hallani Lillától a Senkim már-t… (ha már itt tartok nagyon tetszett a piros tunikája)
Oh, és hát a ráadás…!!!!!!!!!!!!!
Zsolt ha még sokáig jár hasonló Estekre nemcsak a Lehetsz király koreográfiáját fogja megtanulni, hanem rap-elni is megtanul a "az Est rendezőjétől" Sanyitól… :-)) „jó vagy Sanyi!” - „gyerünk Zsolti!” oh, még mindig a fülemben van és előttem a mosolygós arcuk, szemük… és Zsolt mozdulata, ahogy utánozni próbálja Sanyi gallér-dobálós mozdulatait… :-)) oh, újabb pillanatok, amelyek míg élek el nem feledek…
És azért csak volt Lehetsz király, legalább Sanyi a Fame-be belerap-elte… Köszi Sanyi!!!

No, hát asszem kiderült, hogy ez nekem nagyon tetszett… Jó volt látni anyukám korabeli hölgyeket, asszonyságokat, akik elsőre követték Sanyi felhívásait és elsőként lendült az ég felé a karjuk a Fény alatt... :-)) jaj, és itt kérem bocsánatot a környékemen ülőktől, mert bizony sokat fészkalódtam, hogy mindig mindent lássak a színpadon és bizony a hangomat sem kíméltem... :-)

Egyet nem értek, hogy ez most miért vette fel a komolykodós hangulatot, miért volt ilyen kurta és kimért a konferálás? És miért csak Verocska volt? A késői időpont és a busz miatt kellett tartani az időkereteket? (egyébként újabb gratulációm, a kezdés is zseniálisan sikerült és a szünet sem volt kínosan hosszú)

Remegve várom az augusztust és az újabb Estet, köszönöm a szervezőknek és a fellépőknek a fantasztikus Estet!!!
Jaj, és köszönjük Emmának az SMS-t…
*ez bizony most hosszúra sikerült még hozzám képest is...*
Válasz