Nosztalgia zene - Havasi Balázs

Havasi Balázzsal egy kihelyezett karácsonyi ötyén 'találkoztam' és szerelem volt első hallásra. Az ünnepelt épp megkapta azt a cd-t, ami a dob- és zongora (drum and piano) névre hallgatott és teljesen ámulatba és kábulatba estem.
Aztán jöttek a koncertek, évente egy, egyszer kettő. És volt amik kimaradtak (Anglia miatt).
Mindegyik nagy élmény, egynél éreztem azt, hogy most lehet, hogy vége, mert már nagyon sok volt ami a színpadon volt, szerencsére fordult a kocka és mindig van valami új, valami extra, de jó arányban.
A régi nagy volumenű produkciók mellett nagyon szeretem a tisztán zongorás darabokat is (pure piano).

Nagyon igényes, profi csapat áll mögötte, nagyon igényes és nagyon tehetséges az egész ember és egy napon születtünk. ;)
Nem folyik a csapból, nincsenek botrányok, nincs kitárulkozás.

Mostanában otthonról is jelentkezik, azok (is) nagyon különlegesek, ezeket itt is megmutattam, de talán ez az egyik (2) kedvencem:
Blessed
The two of us

... és decemberben újra koncert, reméljük biztonságban...