HAVASI — When Time Is Still (From My Home 5)

Igazi gyöngyszemek ezek a kis ajándékok így tisztán, feketén-fehéren, ahogy a zongora billentyűi is követik egymást.

Nagyon relaxáló, nagyon jól esik,  a közepén az oldásnál már én is oldódom.
Ezt írta a dal alá - és erről nekem is eszembe jutott, hogy mivel egy napon születtünk 5 év különbséggel, amikor én megszülettem ő (már) zongorázott..., vagy legalábbis elkezdett zongorázni. :) Hát nem szép?
Úgy gondolom hogy azok, akiknek megadatik, hogy már egészen fiatalon tudják, hogy mivel fognak foglalkozni ha felnőnek, másoknál több időt töltenek gondolatban a jövőben.
Öt éves voltam mikor zongorázni kezdtem, és szinte azonnal biztos voltam benne hogy zenész leszek. 
Idén lesz 40 éve, hogy minden nap leülök játszani, a zongorázás olyanná vált számomra mint a levegővétel.
Az első 20 évben ismeretlen művészként gyakoroltam otthon, és csak reméltem, hogy egyszer olyan közönségem lesz mint amilyen Ti vagytok ma.
Ahogy játszottam, elképzeltem magamban hogy azokon a színpadokon állok, amelyeket ma már olyan jól ismerhetek.
Később meg kellett tanuljak jobban fókuszálni a jelenre is, és a következő mű erről szól.
Olyan számomra mint egy nyugodt vizű tó tükre.
Zene: When Time is Still
Zeneszerző és előadó: HAVASI