Szülinap

Elmesélek valamit, hogy ma milyen szülinapi ünneplést csaptunk online időeltolódással együtt.

Arról még túl sokat nem meséltem, hogy jó 2 héte magyarozunk minden este a mucikákkal, de igazából ez csak a fedősztori és tök jó látni őket, beszélni velük, meg ilyesmi. Nem mellesleg persze egyre jobban magyarból, pedig mégcsak 13 óránk (10-15 perc gyerekenként kizárólag hétköznap) volt.

A mai pedig nagy nap, amire sok éve mindig nagyon készülök, és bár velem ezen a napon semmi nem történt fizikailag, de mégis olyan különös hangulat leng be egész nap és nagyon szerettem erre a napra mindig készülni, ez ma sem volt máshogy és szerintem már így is marad :) Matthew ma 10 éves. A legkisebb keresztgyerekem is belépett a kétszámjegyű életkorba.

J-vel megbeszéltük, hogy ma meglepetésből beszélünk, de nem akartam csak simán azt mondani, hogy boldog szülinapot, tehát kiagyaltam pár dolgot.

Az ajándéka odament Amazonon, amit J ma átadott :)
Aztán készítettem egy videót az eddigi szülinapokból, kb 2-n nem voltam csak ott, de mindet megünnepeltük másnem utólag - nyáron vagy ahogy menni tudtam. Ezekért mind nagyon hálás vagyok :) Amelyik szülinapból nem volt képem, oda tettem be abból az évből olyan korút, mint ami kimaradt. Életem első ilyen videója lett, nagyon cuki, szép látni, hogy hogy nőtt meg a pici fiúból, aki beszélni sem tudott, amikor megismertem. A videót nem teszem itt közzé, mert nem akarom itt bemutatni, de nagyon édes lett.
Le is vetítettem neki és úgy örült az egész köszöntésnek, hogy látszott az ösztönös mozdulata, amivel ölelésre indult, tehát ha ott állok előtte, ebből egy nagyon nagy ölelés lett volna, ami nagyon hiányzik is. ..

Mivel mindig igyekeztem nagyjából fair lenni ajándékilag meg amúgyis a kettőhöz, úgyhogy Alex is kapott egy amazon voucher-t, és a kis videót ő is megkapta. Ő márciusban volt 12.

Az igazi ajándék az egyik ember számára a másik ember lehet, a másik szívtől szívig érő szeretete.
Simon András

Aztán kitaláltam, hogy hogy lehetne megugrani a torta-ügyet, mutatom a fotót is.


A gyertya lesz akinek ismerős :) én is ezzel ünnepeltem a 39-est egy finom tortával és eltettem (mert ugye sosem lehet tudni...), de nem gondoltam volna, hogy így fog újra szerepet kapni.

Tehát skype-olás közben meggyújtottam a gyertyát, mindegyikkel külön-külön körben kívántattam valamit és elfújtam. :)

Szerintem ez így is működik. :)

A két gyerek ebben is egész más volt, az egyik kész volt a kívánsággal, a másikon láttam, hogy kattognak a kerekek, hogy melyik kívánságot is válassza. :)


Szóval ez a mai nap ünnepnap :)


Bármi válhat ajándékká. Egy mosoly, egy simogatás, egy ölelés is. De lehet az egy könyv, amiről tudod, hogy a másiknak fontos, és egy könyvjelző, amiről ő is tudja, hogy számodra mennyit jelent. A lényeg, hogy szíved minden melegével adod neki. Így a könyv minden oldala rólad fog szólni, a könyvjelző pedig nem csupán a lapok múlását jelzi, hanem téged idéz. Hiszen valójában nem könyvet, nem könyvjelzőt adsz, hanem a szívedet. És ennél többet nem adhatsz. Mert a szíved te magad vagy.
Csitáry-Hock Tamás